10 minutes

  2011-04-04 / 20:25:29 / Vardag /
Igår gick jag hem till Ida och sov för klarade inte av att vara själv... 

Tvingade iväg mig själv till skolan imorse, gick väl bra. Lång dag och tråkiga lektioner. Hade boxning på idrotten, det var verkligen behövligt för behövde få ut lite av min ilska. Båda mina handleder hoppade ur led för jävel va förbannad jag blev när jag slog på den där förbaskade kudden!!!
När vi slutade gick jag och Ida hem till henne. Åt lite och prata o sånt. Först gången jag åt sen i lördags...
Gick hem och bytte om sen gick jag ut med musik på högsta volym och rensa hjärnan lite. Tog mig en lång och skön dusch när jag kom hem igen. Åt lite igen.

Som ni märker är inte humöret på topp men det förstår ni nog... Kommer nog vara såhär ett tag framöver också...

Ska snart sova för imorgon ska jag till Stockholm med skolan, ska shoppa som tusan så humöret blir lite bättre iaf!!!

En låt som får mig på bättre humör, Klick!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious