Freefall

  2011-04-11 / 18:44:39 / Vardag /
As trött och ont i huvudet. Vill bara sova hela veckan. Har precis ätit mat och det var hur gott som helst! ;o Skulle egentligen gå ut och gå med Ida men blir inget för hon hade ont och skavsår och jag är bara trött. Ska bädda ner mig i sängen nu och kolla på tv.

I lördag var jag med Ida och Emmy, först var vi hos Tobbe men sen gick vi bort till Jonathan. Vid ungefär halv 12 gick jag tillsammans med Emil hem till honom och sov. Hela söndan låg vi och mös och kolla på film. Gick hem till Ida vid 5 där hon, Emmy, Fredd och Flöban var. Var där en stund sen gick jag hem. Städade och sortera bland alla mina kläder. Somnade inte förens runt 1 för var inte trött för 5 öre.

Klick!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious