Påsklov!

  2011-04-23 / 13:19:32 / Vardag /
Påsklov och underbart väder är min ursäkt till dålig uppdatering.

Har varit med Emil hela lovet, och även Ida, Ellen och Emmy. Har haft helt otroligt fint väder hela veckan, över 15 grader varje dag. Och även idag.

I söndags kom min systerson hit, Emil, så har umgåtts med honom hela veckan och tävlat på Mario Cart. I onsdags kom min syster och resten av barnen hit. Så igår satt vi på baksidan av vår lägenhet och grillade korv i solen. På eftermiddagen medans jag och pappa stog och gjorde 3 rättersmiddag så åkte mamma och camilla och hämtade min mormor och morfar för vi skulle en liten överraskningsfest för dom, eftersom dom varit gifta i 50år. Så vi åt gott, drack champagne och pratade.

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att dom andra ska bli klara. Ska åka till Degerfors och äta påskmat hos min mormor och morfar. 

För övrigt har jag AS ont i halsen och knappt äta eller prata. Men det ordnar sig!

Hejsvejs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious