Love comes around

  2011-04-07 / 18:50:56 / Vardag /
Nysolad och nyduschad, fyfan va gött. Var nere och solade i 30min, somnade till en stund. Så jäkla gött, behövde lite färg. Ska alldeles strax äta lite med mor och bror och senare ska jag fixa lite tills imorgon. 

Stockholm i tisdags var asbra. Shoppade upp alla mina pengar, har kanske 40kr att leva på den här månaden. Men så jäkla värt det! Har en helt ny garderob och det behövdes verkligen. Jag köpte 2 bhar, 3 linnen, 1 klänning, 1 par solglasögon och 2 längre tröjor men tunna. Skulle behövt en väska men hade inga pengar till det så pappa lova mig att åka in till örebro och köpa en!

Idag hade jag jäkla musikprov, gick väl sådär. Fick reda på att jag fick VG- på svenska nationella också, det va ju bra. Imorgon har jag nationella i engelska hela förmiddagen, as kul... Men det är ju fredag så slipper skola i 2 dagar, det är as nice. Ska umgås med mina bästisar hela helgen, det är as roligt. 

Nu ska jag äta as mycket mat, hejdå!

Bilder från stockholm kommer upp när mitt internet slutar att var as cp.

Klick!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious