19 december

  2011-12-19 / 20:59:38 / Vardag /
Det är bara 5 dagar kvar till julafton och det är snö ute. Det kan inte bli bättre!

Idag blev jag lite sen till skolan men hann vara med på första lektionen. Vi har inte gjort ett skit på lektionerna idag och det är så jävla skönt! Inga läxor heller förutom ett arbete som ska vara inne på torsdag men är nästan klar med det nu. Arg var jag idag också på Jessica och Mathilda, och alla andra som förstör för mig. Dem bara berättar vad som kommer hända i One tree hill som jag kollar på. OOH jag vill ju inte veta för fabian!!! Var sur på dem några lektioner sen blev jag glad igen haha. Efter skolan åkte jag och Jessica ner till stan. Hon är ju mongo, hon köper paket till sig själv och ber dem i kassan slå in det som hon ska öppna på julafton. Ibland kan man undra asså... Men jag tycker om henne ändå!!! Jag köpte ett rött linne till mig själv som jag ska ha på julafton, jätte fint!

Just nu ligger jag däckad i sängen och kollar på oth såklart! Tror Emil har smittat mig med förskyldning för jag känner mig lite konstig. Ska snart sova för jag är jätte trött. Börjar 8 imorgon.... Kill me.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious