7 december

  2011-12-07 / 22:15:28 / Vardag /
Igår åkte jag och mamma hem till pappa och sov där. Jag la mig i badet i nästan 1 timme och bara hade det gött. Lite synd att vi inte har ett hos mamma för då skulle jag bada varje dag, som Jessica gör! Efteråt plugga jag lite på spanska provet som vi hade idag, som gick åt helveteeeeee. Spelade nya cluedo också som jag köpte på ullared.

Idag så börja dan med att jag kolla ut genom fönstret och får se massa snö. Blev jätte jätte glad! Pappa skjutsa hem mig sen gick jag till Colosseum i snöstormen och tränade boxning. Så jäkla jobbigt men det är skit kul! Efteråt var jag helt död typ, tog lång tid att gå hem för jag var helt slut i benen. Hemma och duschade och gjorde jag mig iordning för lunch på stan med mina käraste vänner Jessica, Mathilda och Evelina. En fet Clubtoast blev det, helt underbart! Tog sen bussen till skolan för att ha en lektion, spanska prov och det gick ju som sagt inte bra..

Efter skolan kom Felicia förbi skolan och hämta upp mig o Pelle. Vi gick och handla pepparkaksdeg sen gick vi hem till mig och bakade som förr i tiden! Kollade film och dom åt upp alla mina chips och mitt godis, som förr i tiden haha. Dom åkte hem för ungefär 2 timmar sen, och sen dess så har jag suttit här i soffan och ska skriva historia men det har inte hänt. Blir tokig på mig själv med läxor......

Nu ska jag försöka skriva lite om det nu kommer gå, goooooodbye!

Idag är det bara 1år och 1 månad kvar tills jag är 18!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious