8 december

  2011-12-08 / 23:53:07 / Vardag /
Ligger i sängen och trängs med min hund som är koko nu igen. Hon tror hon har valpar i pappas soffa och i min säng så lär ju inte få sova själv inatt. Typ första gången hon sover i min säng så här länge med mig. Snarkar gör hon också haha.

Imorse höll jag på att inte komma upp ur sängen, har träningsvärk överallt. I röven också så när jag går ser jag ut som en kärring haha. Dampa med Jessica i skolan, tyvärr utan Mathilda idag.. Efter skolan så hann jag bara hem sen åkte vi hem till Thomas Emelie o Nova och åt mat. Gosade lite med deras hund Sophia också. Var där nån timme sen åkte vi hem igen. Mamma och jag la oss i ett varsitt soffhörn och kollade på film och grät en skvätt. 

Nu ska jag fixa lite för natten och sen bädda ner mig och sova. Klockan 9 imorgon har jag BodyPump, jag kommer dö.. Jag orkar inte ens dra upp armarna över huvudet utan en skivstång, hur ska det då gå med en. Det återstår att se haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious