One tree hill!

  2011-12-20 / 21:09:12 / Vardag /
Jag fyller 17 år om 18dagar och 18 år om 384 dagar!! Det är inte långt kvar hihi!!

Igår kväll klockan 11 så gjorde mamma och jag knäck. Fick det på fingret så fick JÄTTE ont. Idag har jag och min bästis (Molly) ätit snart hälften av allt. Kolla på One tree hill igår också och grät, det är så himla sorgligt!!!! :( Tänker inte säga vad som hände för Jessicas skull, och för min egna skull... Idag kolla vi typ bara på film på lektionerna så jag tog mig någon blund nån gång ibland. Sov kanske 1 - 2 timmar totalt, as gött! Fick fika på klassrådet av Josefin sen slutade vi. Tog bussen hem och när jag kom hem satt jag mig med mitt nedrans idrotts arbete och har näääästan skrivit klart. Har käkat hemmagjorda köttbullar. 

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. SKOJA jag ska se på One tree hill OFC!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious