Sushikväll

  2011-12-03 / 17:57:41 / Vardag /
Ligger hemma hos Emil i hans säng och försöker plugga men det går inge bra. Han pluggar och blir sur för jag spelar för hög musik när han själv bara spelar niggerasshole musik. Dessutom så snusar han igen så tänker inte prata med honom, bitch!!!!

Igår hade vi ju som sagt klassfest fast bara halva klassen kom dit. Vi spelade twister, kolla Idol och käkade pizza. Dom andra bakade pepparkakor men jag åt bara deg. Jag sprang runt med skolans kamera och tog kort på alla sen tog Albin över den så då blev det bara massa bilder på rumpor och honom haha. 

Ska snart hoppa på Emil och ge han stryk för det behöver han. Han ligger och målar på mig och säger att det är tatueringer, ibland kan man undra om han är 5år... Vi ska äntligen äta sushi ikväll som jag längtat efter att testa. Om man heter Emil och inte kan säga sushi så kan man även kalla det för suhihi. 

HEJDÅ




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious