12 december

  2011-12-12 / 23:02:32 / Vardag /
Yo brooos!

I helgen har jag umgåtts med världens bästa Emil! I lördags åkte vi ner till stan en sväng och skulle köpa julklappar men det blev bara en julklapp och en bh till mig. Köpte med mat från memo och åkte hem till Alice och åt. Tog en powernap och sen gick vi till Stefan där vi åt god mat och umgicks med han och Åsa! Sov där och igår låg vi och kollade på film nästan hela dan. Eftersom Emil har praktik hela veckan så åkte inte han till Västerås igår så jag kan mysa med hela veckan!! Underbart!

Imorse skulle jag upp halv 6 för att duscha, men jag hade ställt klockan 1 timme fel så jag gick upp halv 7 för att duscha istället. Fick migrän anfall i duschen, det bara svarta för ögonen så det var bara att lägga sig i sängen igen. Sov några timmar sen satt jag mig och plugga lite på engelskan till imorgon och skrev lite på idrotts arbetet. Pappa har varit här nästan hela dan och mamma har varit ledig så vi har ätit mat och umgåtts.

Pappa åkte och hämta ett paket förut som han trodde var ett nytt trådlöst bredband till datorn som vi ska ha i Sälen men det visade sig vara en ny mobil åt honom. Så nu har jag visat honom hur man gör med Wordfeud så hela kvällen har han, jag och mamma spelat mot varandra. Han bara fuskar...

Vi har även pratat julklappar och födelsedagspresenter åt mig eftersom jag fyller 2v efter julafton. Jag har redan fått längdskidor i julklapp så ska bara få lite små saker och i födelsedagspresent ska jag få en Iphone 4S! Snacka om en överlycklig tjej!!!! 

Nu ska jag se klart på batman som går på tven, sen göra iordning till imorgon. Ta fram kläder och lite sånt. Bussen går 7.35 och innan det måste jag gå och ta ut pengar nånstans för jag har köpt 6st klockor av Skalmans UF. Jätte snygga klockor, rekommenderar!! Jag, Jessica och Mathilda ska ha fikastund imorgon så jag ska ta med pepparkakor och dom ska ta med grejer dom baka idag. Det är även lucia tåg efter lunch så blir nog världens skönaste skoldag på länge hoppas jag på!

Långt inlägg blev det nu men eftersom jag inte skriver så ofta så får det blir få och längre inlägg. Hehe.

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious