2 december

  2011-12-02 / 16:09:01 / Vardag /
Ja jag vet jag har inte skrivit på ett tag men jag har inte haft tid till det för jag har haft så mycket läxor och inlämningar den här veckan. Jag har räknat ut att jag har ungefär 15st olika läxförhör/prov/inlämningar och blablabla som jag ska göra innan jullovet.

Iallafall så just nu sitter jag i skolan och har haft omprov på ekonomi. Pluggar lite och så där men nu har vi lite disco och sitter och slöar. Vid 6 tiden kommer resten av EK1 för vi ska ha klassfest. Vi ska baka pepparkakor, äta pizza och ha Idolmys! Ska stanna här till typ 9 halv 10. 

I måndags så åkte jag, Jessica, Mathilda till Ullared med min mamma och Yvonne. Köpte klart nästan alla julklappar. Handla för lite över 2000kr. Det ända jag köpte till mig själv var lite underkläder, ett träningslinne och Pettson o Findus Julkalendern.

Jag ska försöka ta lite bilder ikväll så kommer KANSKE lägga upp det här hehe.

Ska sova med min älskling ikväll och ha myspys! Och förhoppningsvis när vi vaknar imorgon så är det snö överallt! Jag hoppas verkligen!!!


Julkalendern på handledningen förut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious