Julklappar

  2011-12-26 / 15:37:02 / Vardag /
Nu är denna jul över då, bara att vänta 362 dagar eller nått. Jag firade jul redan i torsdags då min syster från Norge var här med hennes barn. Thomas, Emelie och Nova var också här, mormor o morfar med. Jag fick en vit gosig och lurvig filt, ett paket med duschgrejer i och en ny parfym. På fredagen spelade vi bingolotto men vann ingenting men det är alltid lika kul att spela. Norge åkte hem på julaftons morgon, vi ordna med maten och sånt sen kom Thomas, Emelie, Nova och mormor o morfar hit. Vi åt julmatsrester ifrån torsdags och efterrätt. Sen öppna vi mer julklappar och kolla på Kalle. Ett måste på julafton! 

Igår var jag till farmor och farfar där mina faster med familj var. Vi åt julmat igen. 4de gången det här året jag äter julmat så nu tänker jag inte äta köttbullar och allt sånt där på ett bra tag! Vi öppnade julklappar igen, jag fick ett presentkort på GinaTricot och en parfym. 

Jag vakna för ungefär en timme sen haha, så himla skönt att sova ut nu på lovet. Mamma har tydligen blivit magsjuk eller nånting så jag ska fly hem till Emil strax. Vill inte heller bli sjuk... Men först innan jag gör nått ska jag kolla på oth! Låg och grät igår igen till det, buhu! 

Alla mina julklappar! Ingen bra bild men det får väl gå!

2 tavlor, 2 chokladaskar, 3 parfymer, 1 presentkort, 500kr, 2 tshirts, 1 jumpsuit, 1 par tights, 1 box med serie, Julkalender - Teskedsgumman, Vantar, Skrub till kroppen, USBminne och högtalare. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious