Nationella prov

  2011-02-08 / 20:55:07 / Vardag /
Hade Nationella prov i Svenska idag. Det var lättare än vad jag trodde men vad jag får för betyg vet jag inte, hoppas jag får behålla mitt VG.
När skoldan var slut så gick vi hem till Ida, och även Flöban följde med oss. Vi väntade på Soile för hon skulle skjutsa oss till gymmet. Inte Flöban, bara jag och Ida. Körde inte speciellt hårt idag, var ganska trött eftersom jag gick 5 imorse för att inte försova mig. Hade även ont i ryggen men vet inte varför. Kom hem och då åt jag lite. Färgade mina ögonbryn och fransar och sen hoppa jag in i duschen. Har smörjt in hela kroppen med brun utan sol så hoppas på att bli lite brun och inte orange/gul..

Nu väntar jag på min mamma som slutar närsomhelst. Ska kolla tv och prata lite med henne. Imorgon är det ännu en skoldag men en dag närmare helg och det betyder KUL!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious