Long time ago

  2011-02-22 / 18:01:54 / Vardag /
OJOJ det var länge sen! 
Har haft fullt upp hela veckan med skolan. Massa läxor, prov och skit. Har varit så trött sista tiden så jag somnar runt 9 - 10 varje kväll. I onsdags så slutade vi tidigt så ida och jag tog bussen in till örebro för att kolla in vår blivande skola. Vi åkte in dit nångång vid 2 och väntade på att öppethus skulle börja men självklart tog vi fel på tiden, det började klockan 6. Och inga pengar hade vi heller och vi var vrålhungriga... Men min snälle bror förde över pengar så vi köpte Subway mmmmmmmmmmmmmmmm...
I fredags började jag och ida vårat experiment. Inte klara än men innan fredag är det fixat! Och då får ni vet vad det vi hållt på med hihih
Igår blev det inte mycke sömn för mig och ida. Låg och frös ihjäl. Somnade vid 5 nångång och vakna runt 11, så nu ska jag sov järnet!!
Imorgon drar jag och ida till säfsen och chillar. Kommer träffa laxåmongon där, ska bli skojiigt för vi ska köra ner dom!!
Nu ska jag klä på mig och gå ner till ica och handla some stuff.
Hejd00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious