7 februari

  2011-02-07 / 18:05:58 / /
Hallå där!

Sitter i soffan och är typ halvdöd. Jätte trött! Blev rätt så sena nätter i helgen. Var nämligen i Laxå med ida. Tog bussen dit i fredags. Vi slutade vid lunch i fredags så vi skulle hinna med bussen. Innan var jag hos tandläkaren. Ska tillbaka den 18 mars igen och laga ett hål. KUL... 

När jag var klar hos tandis gick jag och mamma på stan en sväng. Jag köpte min älskade jacka och så hämtade vi ut ett paket också. Käkade lunch på Som hemma med mor och far sen åkte vi hem. Ida kom hit sen gick vi ner till bussen. När vi var framme så gick vi hem till Christer där han och simon var. Senare kom Martin, Yotin, Jens och Alex också. Vi drog till burger king och käkade sen gick vi hem till Christer igen och kollade på Paranormal Activity 1 & 2. Skit läskiga!! Har redan sätt ettan en gång men kollade den igen. Vid 4 åkte ida och jag hem och sov.
Vaknade 2 på lördan. Hela dan satt vi inne i källaren och åt godis. Ida övningskörde också, väldigt kul. Körde nästan in i 2 älgar HEHE.

På kvällen åkte vi hem till jens för vi hade så tråkigt. Var där till 12 sen åkte vi hem. Kollade på I rymden finns inga känslor. Haha jätte rolig
I söndags åkte vi till Marieberg så ida handlade lite kläder men jag hade bara 50kr så orkade inte köpa något. Åkte hem mellan 4 5 till Karlskoga. Tog det lugnt resten av kvällen och kollade på Wallander med mamma.

Idag har jag varit i skolan. Jättelång dag kändes det som. Nu ska jag iväg till Ica med min bror och handla. Imorgon har jag Nationella i svenska, WOHO..

Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious