I'M BACK!

  2011-01-13 / 19:04:50 / /
Tjena!

Ja nu är jag tillbaka här på blogg.se igen! Har testat mig runt lite bland alla bloggsidor men har inte gillat nån av dem. På den senaste bloggen, ltjus.blogspot.com , så kunde jag inte länka youtube klipp och det var väldigt irriterande.. Nej men blogg.se är bäst!

Idag var en väldigt väldigt lång skoldag.. Somnade nästan på biologi lektionen. Efteråt gick jag hem till ida och vi käkade popcorn och myste med kissemissen luddis! Gick hem runt halv 5 för skulle äta. Tog och sov i 15 minuter innan. Thomas bjöd på mat idag, bakad potatis med någon skinkröra!

Nu ligger jag i sängen och bara finns. Har så jävla mycket i hjärnan just nu..
Man skulle kunna tro att det är fredagen den 13 idag.
Aa ibland undrar man..

Ska snart gå in i duschen och sen ska jag slå på en film och sova!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious