@ slajds place!

  2011-01-27 / 14:16:21 / /
Är hos Ida just nu. Idag har de varit en väldigt onödig skoldag, har haft 2 lektioner typ. Kunde lika gärna legat hemma och sova hela dagen lång. 
Hade biologi prov imorse, det gick bättre än vad jag trodde de skulle göra, G kommer jag nog få iallafall.
Jag ska snart hem och fixa lite grejs. Sen kommer Emil och sover med mig. 

Imorgon ska jag upp tidigt för imorgon är det ingen vanlig dag för idag är det Idas födelsedag HURRA HURRA HURRA!!
Hehe så efter skolan imorgon ska vi äta mat och fira henne med hennes finska släkt hehe.
På kvällen så ska vi vara med Ellen och Emmy antagligen och göra något. Och på lördag ska vi upp tidigt för vi ska till säfsen och åka lite skidor med Ida familj.

och btw! Gå in HÄR och kolla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious