19 januari

  2011-01-19 / 23:15:08 / /
Hey!

Skoldan var väl sådär, men sen när jag fick reda på att slagsmålsklubben ska kom till PIP så då vart min dag guld! Efter skolan gick jag och ida hem till henne och skulle plugga men slutade med att vi åt negerbollar istället. Gick hem runt 6 och skrev klart min svensk uppsats så nu hoppas jag att ing-marie blir glad på mig! Ska snart stänga av och sova så jag inte försover mig imorgon igen.

Ibland undrar jag varför jag finns här egentligen. Finns jag här bara så att folk kan kasta skit på en hela tiden och få massa spydiga kommentarer dagarna långa?

Men som tur är har jag dem bästa i världen som ställer upp i vått och torrt! <3





idapida

jag älskar dig!

dude

2011-01-20 @ 18:27:53
URL: http://idaaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious