Bra helg!

  2011-01-30 / 22:27:58 / /
Har haft en helt underbar helg med dem bästa!
I fredags så var jag hemma hos ida och firade henne med hennes släkt. Käkade mat och åt världens godaste kladdkaka!

Lördags morse ringde klockan vid 6. Hade träningsverk i hela kroppen, kunde knappt röra mig. Gick upp och drack kaffe. Klädde på oss och sen gick vi bort till skolan där bussen skulle hämta upp oss. Sov en timme eller nått på bussen. När vi sen var framme i Säfsen så gick vi och hämta våra skidor och grejs sen var det bara att kasta sig ut i backen! Hade perfekt väder, det blåste bara lite. Grillade korv och hade våra snickers pauser i backen haha!
Klockan 4 så satt vi i bussen och väntade på att få åka hem. Sov hela vägen, var helt död! När vi kom hem stressa jag som fan, ida och ellen skulle komma till mig och jag var tvungen att duscha så fick göra allt i turbo fart. Duschade på mindre än 10 minuter. Det är rekord! Dem kom hit, vi käkade pizza sen drog vi vidare.
Hela dagen var helt underbar! Kunde inte bli bättre!
Vid 1 gick jag hem till emil och sov. Var jätte trött!

Vaknade nångång imorse, vet inte när. Somna om flera gånger men vid 1 gick vi upp och duschade. Tog det lugnt hela dagen sen vid 4 kom pappa och hämtade mig. Drog hem och åt sen gick jag ut och träffade ida och pratade om kvällen. Hahaha ojoj, det var en galen kväll!

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på tv. Kommer nog somna sent men hoppas inte. Lång dag imorgon i skolan.. Men efter skolan ska jag och ida iväg och träna. Ska köpa gymkort så nu jäklar!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious