Home sweet home!

  2011-07-03 / 23:48:24 / Vardag /

Ja nu är jag hemma igen efter 1 veckas semster uppe på landet. Det har varit så skönt att bara vara utan dator och tv. Vi har inte gjort något speciellt. Mest varit på gården och tagit det lugnt. Hann med en tur upp på fjällen också och gick lite. Farmor, farfar och min kusin kom upp på onsdan så umgicks med dom en dag innan vi åkte hem.

Kom hem till kga igen runt 6 tiden i fredags. Då stog plutten utanför porten och väntade på mig. Har haft en riktig myshelg med honom. Skulle egentligen till Örebro med honom imorgon men han hade GLÖMT att han hade körlektion så det blir inget.......... 

Istället ska jag ner på stan tillsammans med Ida och Emil från norge och mamma. Ska köpa nått snyggt att ha på PIP (SOM ENDAST ÄR OM 2 DAGAR!!!!!)

Nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova lite, skönt det! 
Godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious