Ledig dag!

  2011-07-22 / 16:52:00 / Vardag /

Ja nu var det ett tag sen igen. Idag är första gången jag sitter vid datorn på typ 1 vecka tror jag.

Hela veckan har jag jobbat nere på hembygdsgården. Som tur är börjar jag vid 2 tiden varje dag så jag får sovmorgon och det är ju bra iallafall. Att jobba är kul. Får äta våfflor varje dag, jätte gott haha. Det är tusen gånger så roligare än att vara på ett sjukhus och jobba eller nått. Får servera gäster med kaffe och sånt. Idag är jag ledig för jag jobbar imorgon och på söndag. Ledig på måndag igen, skönt det!

I tisdags fyllde min älskling 18år. Så på kvällen när jag hade slutat så gick mamma och jag bort dit och käkade tacos och tårta. Han fick bara några småsaker för det jag hade beställt hade inte kommit än. Igår kom han hit så då fick han en present till. 

Vakna vid 1 eller nått idag, det var så jäkla varmt i mitt rum så jag var helt blött av svett! Hoppade in i duschen direkt. Emil åkte hem för nån timme sen så nu sitter jag i soffan och lyssnar massa musik. Ska väl göra lite mat med mamma snart. Ska nog se nån braig film ikväll eller så ska mamma och jag ha Bones maraton. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious