Supertaggad!

  2011-07-05 / 00:36:00 / Vardag /

Ligger och göttar mig i sängen och tänker på att det är bara 12 timmar kvar tills dom öppnar campingen. OOH jag blir så jäkla glad! Väntat ett år nu och imorgon börjar det! Jag minns i höstas när dom skrev på facebook att Slagsmålsklubben skulle komma, jag grät! Fyfan va glad jag blev när jag läste det! OOOOHHH!!

Klockan 12 idag tog jag och Emil bussen till Örebro iallafall. Han hade lektion tidigt så vi hann åka en sväng. Jag virra runt i nästan varje affär och min lilla packåsna efter haha! Köpte inte speciellt mycket men brände 600kr. Jag köpte ett par cykelbyxor, bh o trosor, ett linne och världens snyggaste tröja. Omg jag dreglar över den, och den kostade bara 199! Och vi käkade Subway också, nästan den ända anledningen till att jag ville till Örebro haha! 

Kom hem igen vid 5 tiden och la oss i sängen direkt och sov. Oj, det var väldigt skönt men kanske inte så bra. Är inte speciellt trött nu. Lilla Emil är med Thomas och fiskar i kväll så vi har haft en tjejkväll jag mamma och Ida. Legat i soffan och kollat på film och ätit chips o dipp! 

Inatt är sista natten i lugn och ro. Sen i veckan kommer jag antagligen sova på campingen om det är fint väder, annars sover jag hemma eller hos Emil. Kommer nog inte bli nått mer skrivande i veckan. Skriver på söndag eller måndag hur hela veckan varit och några bilder kanske ploppar upp, vem vet!

Nu ska jag försöka sova lite om det går. Har lite pirr i magen faktiskt. Kan inte fatta att imorgon så börjar det, WOW!

GODNATT!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious