Putte I Parken

  2011-07-14 / 01:14:12 / Vardag /

Morsning!

Som det verkar är jag inte den ända som åkt på Puttesjukan. Det började med när jag vaknade upp i fredags att jag knappt hade någon röst kvar. Emil har fått halsfluss så får hoppas att jag inte har det. 

Ja Putteveckan var ju sådär. Allt folk som var där var helt underbara, är mest missnöjd med artisterna som var där. Kolla på ungefär 2 artister om dan. Inte alls mycket om man jämför med tidigare år. Men dom artister jag kollade på under veckan, fy i helvete va bra dom var! Pendulum, Far east movement, Slagsmålsklubben, Mohombi och Maskinen. Slagsmålsklubben, fy jag finner inte ord över hur glad jag var när jag stog där bland allt folk. Ojojoj! Maskinen var helt grymma, även Mohombi. Mohombi var mycket mycket bättre än jag förväntat mig. 

Varje kväll/natt har jag suttit borta på campingen med mycket trevligt folk och umgåtts. Riktigt kul har det varit där borta. I torsdags natt, eller ja fredags morse drog Emil och Daniel med mig till Mc vid 8 tiden. Vi käkade några äckliga toast och sen gick vi hem till Emil. Påvägen hem försvann Daniel så vi gick hem och sov, klockan var då halv 9 tror jag. Aldrig varit så himla trött som jag var då, både Emil och jag somna så fort vi la oss ner haha. 

Detta år har faktiskt varit mycket roligare än innan. Lite synd med allt bråk och alla idioter som ska förstöra för andra bara. Ser fram emot nästa år verkligen. Om jag har pengar kanske det blir några till festivaler, vi får väl se.

Sen i söndags har jag legat inne i min säng och kollat på Harry Potter. Har bara varit ute med hunden en sväng. Imorgon ska jag ner till stan med Felicia en stund och kolla lite. Efter det ska jag nog gå och hälsa på min lilla sjukling. 

Tog inga bilder under PIP men tar några från Alice som hon la upp!




Min söta lilla pojkvän!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious