1 mars

  2011-03-01 / 23:16:56 / Vardag /
Wow det är redan 1 mars. Fy vad tiden gått fort, det var inte länge sen det var julafton och jag fyllde år. 
Haha ja helgen var rolig. Var i bråten, sandviken, stan, skranta, ja i hela kga. Träffade roligt folk och hade jäkligt kul! 
Tillbaka i skolan, det känns skönt men skulle gärna vilja ligga hemma och sova istället. Emil har lov hela veckan så ska försöka umgås med han så mycket som möjligt. Imorgon slutar jag tidigt så då ska vi gå och äta lunch tillsammans. I helgen ska vi ha mys och bara stanna inne och ta det lugnt. Ida ska maybe till laxå men får väl klara mig utan henne då.. Ska kanske till Örebro i helgen, inte säkert än men vill ha nya kläder.

Om ungefär 21 månader fyller jag 18, guuuuud så jag längtar... Vill vara det nu ju!

Nu ska jag se på Sex and the city sen sova. 
Godnatt!!

Btw, crazy pics från helgen!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious