Can't fight this feeling

  2011-03-31 / 21:48:17 / Vardag /
Hallå där!

Länge sen jag vet men orkar inte sätta på datorn på kvällarna när jag kommit hem. Mycket skönare att ligga i sängen och halv sova (a)

I lördags så var de först inflyttningsfest här hemma, Emil, Ellen, Emmy och Ida kom hit men sen drog vi vidare. Emil åkte hem till Daniel och vi andra gick till David där han Rille och Tobbe var. Kom mer folk dit men runt 3 kom Emil så då tog vi sällskap med Ida och Rille hem och sov. På söndan gick jag och Ida hem kl 6 i snöstorm, jätte skööönt var de..

Veckan har bestått av skolan. Jätte tråkigt är det. Det ända bra är att vi har Petter i biologi nu och det är jätte kul!! 

Imorgon är det redan fredag och då ska jag vara med Emil och på lördag ska vi på bio. En riktig myshelg blir det! 

Hörs på söndag, Ciao!

Klick!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious