Hejhej hemskt mycket hej

  2011-03-23 / 22:32:23 / Vardag /
Hejsan hoppsan Karlsson!

Inte skrivit på ett tag med det får ni leva med. Jag har fullt upp med mina kompisar och äckliga skolan.
Helgen som va tog jag och mina kära vänner en buss till Laxå över helgen. Det var mycket skoj! Jag har aldrig i hela mitt liv träffat så otroligt socialt och trevligt folk på en kväll. Det kom fram folk hela tiden och hälsa och var helt super trevliga, och dom flesta var faktiskt tjejer. Blev så sjukt förvånad hur snälla dom var mot oss. Så det kommer bli många mer gånger!

Idag tog jag och Ida bussen till österleden och vänta på våra två andra vänner, Ellen och Emmy. När dom hade slutat gick vi hem till Ellen och chilla på sommarn. Efter att hon hade fixat sig och grejat så tog vi bussen in till stan igen och jag åkte hem. Har sen dess haft jäääätte tråkigt och håller på dö. Alla är så himla osociala...

Nu ska jag sova för de är tråkigt att vara vaken. 
Godnatt.

Btw, ny design.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious