IndoorWalking

  2011-03-10 / 20:42:24 / Vardag /
- Just nu sitter jag och är typ halvdöd. Har nyss kommit hem från ett pass IndoorWalking på Träningslagret. Det var det jobbigaste på länge, och jag har nog aldrig varit så blöt av svett.. Men jävel va skönt det va!!

Igår var det studiedag och då låg jag hemma hela dan i min kära säng och kolla på film och lite sånt. Skönt med en dag hemma och bara vara. 
Idag har jag gått runt på stan tillsammans med dom andra i mitt ''företag''. Vi sålde för 800kr ungefär. Men vi är inte färdiga än, ska sälja lite mer imorgon också. Går super bra! Slutade vid halv 2 och då sov jag fram till 5.

Nu ska jag sätta mig framför tven med mor och kolla klart hockey matchen, sen ska jag sova tidigt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious