3 år

  2011-11-16 / 23:49:00 / <3 /
Idag är det exakt 3 år sen jag och Emil blev tillsammans. Jag minns den dagen jätte väl. På kvällen följde han med mig hem och sen på natten när han skulle gå hem stog vi nere i min port i över en timme och bara prata. Det var första gången han höll om mig, jag var helt pirrig i magen och skaka för jag var så himla glad! Den kvällen bestämde vi att vi skulle bli tillsammans, efter att vi bara känt varandra i 3 veckor ungefär. Vi har båda två gjort misstag och haft våra med- och motgångar men vi har alltid hittat tillbaka till varandra. Tycker det är ganska otroligt att efter varje gång vi gjort slut har vi blivit tillsammans igen precis när jag trott att det var slut föralltid. Det betyder bara att vi är gjorda för varandra. Jag älskar dig Emil och det kommer jag alltid att göra, oavsett vad som än händer mellan oss. Du är jag och jag är du!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious