FML

  2011-10-19 / 15:53:13 / Vardag /
Åh jag bara älskar att vara sjuk! Det är så himla skönt att jag bara har sovit 2 timmar den här natten, wohoo... Vet inte hur många gånger jag vakna under natten, varje gång jag vakna var jag helt svettig. Alltså hela sängen var blöt för jag hade svettats så men varför vet jag inte. Vid 4 orkade jag inte försöka mer så då satt jag på tven och kollade på nått, minns inte vad. Vid 8 somna jag en stund och vakna vid halv 12 igen. Är svimfärdig hela tiden, kan vara för jag inte har ätit nånting sen typ igår eftermiddag.

Sitter och pluggar lite på svenska provet som är imorgon men antagligen stannar jag hemma imorgon med, så som jag mår nu iallafall. Idag hade jag spanska prov men det får jag väl göra nästa fredag, samma sak med svenska provet. Så nästa vecka har jag alltså 4 prov och ett läxförhör, vad jag vet om just nu..... Förstår inte på mig själv, hur fan ska jag klara mig i 3 år?!

Det ända positiva idag är att jag och mamma har bokat Ullareds resa!

HEJDÅ!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious