FRIDAYNIGHT.

  2011-10-14 / 19:25:03 / Vardag /
Väntar och väntar på att mamma ska komma hem för hon har en överraskning åt mig. När hon gett mig den drar jag bort till Johanna och är där resten av kvällen. Emil kommer och hämtar mig sen så jag sover hos honom. 

Imorse vaknade jag och Ebba kvart över 9, och vi börja 9... Vi hade 4 st alarm på men inget av dom ringde, jag blev förbannad! Vi duschade och gjorde oss iordning sen drog vi bort till skolan på handledningen. Plugga matte och swedish sen kom Emil och hämta mig. Vi åkte hem hit och mös litee. 

Nu ska jag gå till ica och köpa massa chips som jag ska proppa i mig hela kvällen, gött!

Två gamla bilder på mig och mina 2 vänner!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious