HANDS.UP.

  2011-10-15 / 15:56:56 / Vardag /
Käkar lite lakrits och lyssnar på musik. Ebba är påväg så vi ska ha lite förfeest här sen drar vi mot öret! Ska packa massa kläder och smink som jag ska ha med mig. Vi ska låna Ebbas kusins lägenhet för kvällen, jätte snällt! Har inte en aning om vad jag ska ha på mig, blir väl nått blått o svart som vaaanligt..................

Haha ja igår, det var ju en kul kväll. Jag bara satt och garva åt Alice hahaha! Käkade lite vitlöksbröd och choklad, jag luktar fortfarande vitlök... Emil hämtade mig vid 12 för Johanna skulle få herrbesök haha! 

Jag tog bilder med Alice kamera hela kvällen så snor några från hennes blogg!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious