HOME!

  2011-10-04 / 17:57:43 / Vardag /
Nu är jag hemma igen! Kom hem för typ 2 timmar sen men har ätit och som ni ser har jag ändrat bloggdesign. Jag hatar att inte kunna göra en egen men måste lära mig det!

Inatt sov jag min första natt i husvagnen. Det var jätte mysigt! Imorse när jag vakna sken solen och det var jätte skönt ute. Det var bara snön som saknades annars hade det varit en helt perfekt morgon! Vi gjorde lite frukost sen börja vi plocka ihop lite och sen vid 12 tiden åkte vi hemåt. Åkte förbi Stadium Outlet för jag skulle kolla efter en ny vinterjacka och byxor men det fanns inget så jag ska köpa det när jag får mitt studiebidrag istället. Då kanske det finns mer att välja mellan också.

Nu ska jag ladda ner nån film sen lägga mig i sängen och mysa lite. Mamma jobbar och pappa är hemma hos sig just nu men vid 9 kommer båda hit då ska vi göra några räkmackor, mumsigt! Ska även packa väskan till imorgon och lägga fram kläder. Imorgon klockan 9 så ska jag ner till Colosseum och kör boxing, jag är jävligt taggad!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious