Kill EVERYBODY

  2011-10-27 / 10:21:13 / Vardag /
Sitter i skolan och lyssnar på Skrillex (såklart), har egentligen idrott men jag vill inte hålla på träna när jag är sjuk. Kunde ha börjat 10.45 men så långt tänkte ju inte jag... Ebba sitter mittimot mig och kollar på Megamind, haha hon är sååååååå gullig. Min lilla sockertopp! 

Idag har jag bara några lektioner sen är det pannkaka med sylt o grädde till lunch! Sen får jag lov redan idag för imorgon behöver jag inte gå till skolan men det är vitlöksbröd så jag ska hit iallafall hihi! Imorgon kommer Emil hem så blir mysa med honom i helgen, gose! 

Sen är det jävla halloween också men alla är ju cp och har det den här helgen när det är den 4de. Skulle haft klassfest men det blev ju inget med det heller, jag ska ligga inne hela lovet ska jag. Ska beställa lite grejs till veckan, det är hemligt än så länge hihi!

Det kommer ett nytt inlägg med massa bilder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious