SKRILLEX

  2011-10-02 / 17:11:46 / Vardag /

Idag har jag en pyssla-om-mig-dag! Har solat, haft ansiktsmask och lite sånt, stog i duschen 1 timme tror jag. Så himla skönt! Nu sitter jag och laddar ner musik till datorn och telefonen och även några filmer. Det är alltid bra att ha några filmer på datorn om man har tråkigt på hålen i skolan. 

Veckan som varit har gått väldigt fort. Har varit med Ebba nästan varje dag efter skolan. Igår gick hon och jag på marknaden. Jag köpte bara lite godis och efteråt gick vi till hennes farmor och satt ute i det fina vädret. Vi fick saft och bullar, det satt perfekt i magen. Det var typ min frukost för på morgonen mådde jag inte så bra hehe! I fredags så var jag och Emil hemma hos Adam på lite partaj. Vet inte hur mycket folk det var där, kanske 30 stycken eller nått. Det var en väldigt skojsig kväll!

Imorgon fyller min pappa år så han, jag, mamma och Molly ska åka upp till sälen och fira honom lite. Har studiedag på tisdag så sover där borta också i husvagnen! 

Nu ska jag kolla på film och mysa lite. Antagligen skriver jag inget imorgon eftersom vi kommer inte ha med något internet dit upp men nångång i veckan. Eller i helgen. Eller om typ 2 veckor. Man vet ju aldrig, det är ju jag.

LOVE





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious