TRÖTT OCH SJUK

  2011-10-17 / 17:40:00 / Vardag /
Kom hem från skolan för ungefär 1 timme sen. Jag mår inte alls bra, känner mig jätte sjuk och hängig.. Cathrine har smittat mig! Hungrig är jag också för det var äcklig mat i skolan. Och mina böcker glömde jag i skolan, har två prov den här veckan. Duktigt Linnéa!!

I lördags var vi ju som sagt i Örebro på Club Noise. Tog bussen in och mötte upp Ebbas kusin, gick till Mc och käka lite och då kom Pelle, Joel och Martin också. Åkte och fixade oss och vid 9 tiden tog vi bussen till Kåren. Dansa och studsa nästan hela kvällen, i slutet blev jag trött och fick ont i huvudet så stog och höll för öronen haha! Det var SKIT dålig musik, dom spela typ sina homies musik eller nånting. Och det var äckliga turkar överallt som gick och taffsa på en så man blev förbannad! USH!!! Kom hem vid 3 tiden ungefär och då drack jag typ 1 liter dricka för jag var så himla törstig. Det är jobbigt att dansa!

Nu skulle jag egentligen behövt plugga men har glömt böckerna som sagt. Ingen svenska bok har jag heller fått så det är väl bara ta och sova en liten stund. Jag mår jätte illa! :( Stackars mig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious