TRÄNINGSVÄRK

  2011-10-05 / 22:44:19 / Vardag /
Precis druckit upp mitt te och nu ligger jag i soffan och ser på tv. Tror jag har feber, får hoppas att jag inte håller på bli sjuk. Träningsvärk i hela kroppen har jag också. Hade ju boxning imorse, oh herregud va jobbigt det var! Jag och catta slogs med varandra, trodde jag skulle dö. Var tvungen att sluta för jag höll på att svimma, hela rummet börja snurra och grejer! Imorgon kommer jag inte kunna röra mig. Kul att jag har idrott imorgon första lektionen..

Efter skolan åkte jag hem till Ebbsi. Vi satt och fika med hennes föräldrar och pratade om allt typ. Vid 6 tog jag bussen hem och då käkade jag mat med mor. Kollade även 1 avsnitt av Bones. Vi har bara 2 avsnitt kvar och den nya boxen får vi om typ 2 - 3 veckor, det suger!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova. Har sovmorgon imorgon så får sova en extra timme iallafall. Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious