SUNDAY.

  2011-10-09 / 21:10:01 / Vardag /
Jag har inte ens en kommentar om gårdagens "klassfest"...

Emil hämtade upp mig och Ebba igen vid halv 10 igår i Degerfors. Vi skjutsade Ebba till hennes stuga och vi åkte hem till mamma en stund så jag packa om min väska. Åkte hem till Emil och kollade på film och sen sov vi. Kvällen hade blivit TUSEN gånger bättre om jag bara stannat hemma för en filmkväll, men det vet jag ju till nästa gång..

Hela dagen har jag spenderat i Emils säng, myst hela dagen med min favorit! Vid halv 6 åkte han mot Västerås så han släppte av mig hemma. När jag kom hem beställde jag och mamma pizza och nu har vi kollat klart på Bones. Nästa box kommer om 3 veckor, gaaah! 

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på film, är astrött så ska sova närsomhelst. Imorgon ska jag plugga hela dagen för på tisdag har jag historia läxförhör men jag vill mer kalla det prov...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious