UTROPSTECKEN.

  2011-10-13 / 21:56:25 / Vardag /
Halloj utropstecken

Sitter och myser med Ebbis i soffan och kollar på Casanova, världens bästa film utropstecken Ebba gjorde mat åt oss förut och nu äter vi chips och ben&jerry's punkt Ebba är knäpp, idag i skolan så fråga hon Lovisa nånting och efter hon hade sagt frågan sa hon frågetecken hahahahaha fyfan jag och Jessica bröt ihop! Hade en liten skojsig svenska lektion också, hehe!

Ebba ska sova här inatt för min mamma är på kryssning så vågar inte sova själv. Imorgon så har vi spining på Colosseum vid 9 sen ska vi bort till karlberg och trycka en bagge!! Ska till handledningen en stund också sen ska jag umgås med min underbara pojkvän innan jag drar vidare till Johanna och umgås med henne Felicia och Alice. Det ska bli skojsigt för det var länge sen jag träffade dem!

På lördag drar jag till Örebro på Club Noise med 10st andra tjejer och skakar arslet av oss! Ska bli skit kul!!!! 

Nu ska jag umgås lite med Ebba och äta massa skit, as nice!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious