ZUMBA.

  2011-10-12 / 13:59:29 / Vardag /
Sitter i skolan med holmen och väntar på våran spanska lektion ska börja. Hade nyss historia, kollade på en dokumetär om vikingar. Jag och Ebba satt och halvsov på varandra. Imorse vid 9 hade vi Zumba på colosseum, ibörjan var det skit svårt och man vågade inte dansa men sen efter en halvtimme hoppade man runt som fan och studsa! Skit roligt var det faktiskt, helt svettig var jag också! 

Nu har jag bara en lektion kvar sen tar jag bussen hem och ska plugga in några svenska ord vi fått av Monica... Ska åka till team sportia nåndag också och köpa skidjackan jag har lagt på innan inlägg tidigare. Tur att det äntligen är fint väder och inte bara grått och trist hela dagarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious