26 April

  2012-04-26 / 08:29:01 / Vardag /

Nu är jag redo för skolan! Min buss går vid 9, har teori inom idrott idag. Kommer bli en lugn dag känns det som.

Igår var en bra dag, länge sen jag hade det! Börja med en pass body combat. Det roligaste passet och träningen jag nånsin gjort. Idag har jag träningsvärk överallt. Ska iväg och köra det passet ikväll igen. Hade två lektioner igår, historia och spanska. Båda två gör vi arbeten i men är nästan klar med spanskan. Fick sluta en timme tidigare så då åkte jag hem och plugga. Blev klar med engelskan som jag sen skicka in. Resten av kvällen så kolla jag på big bang theory. Badade lite också men datorn var med in så kollade lite till bbt.

Mamma åker på kryssning idag så blir själv hemma. Vi får väl se vilken vänlig själ som vill göra mig sällskap!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious