7 april

  2012-04-07 / 10:06:15 / Vardag /

Uppe med tuppen idag! Klockan ringde på 7 imorse, jag ville bara vända mig och sova och det gjorde jag med haha. Vid halv 8 tvinga jag upp mig själv. Käkade frukost och packade. Sitter nu i bilen men vart vi ska kan jag tyvärr inte skriva här hihi!!

Igår var vi i lägenheten och lämna lite saker för vi flyttar in i veckan, äntligen!! Gjorde ingenting vettigt igår, tog det bara lugnt som jag gjort hela lovet.

Igår kväll när jag skulle sova kom jag på att jag inte hade kollat på One tree hill. Så jag satt mig och kollade på det allra sista avsnittet av hela serien. Så himla sorgligt. Jag vill se mycket mycket mer!! Jag får börja med en ny serie, gossip girl eller OC.

Jag fyller 18 år om 8 månader iiihhhh!!!!!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious