Död efter träning

  2012-04-26 / 20:39:28 / Vardag /
Kom alldeles nyss in. Har varit och tränat 1 timmes body combat, varit ute och sprungit, hämtat upp Felicia och handlat. Nu står hon i duschen och jag håller på ladda ner fillm. Kör på en skräckkväll, eller nått. Käka kyckling ska vi också göra! Vi har inte träffats på några veckor så vi har nog en hel del att prata om! Jag tror jag slagit i huvudet eller nått som tränar så mycket haha!

Imorgon startar jag dagen med 1 timmes body pump, om mina armar orkar efter all träning igår och idag haha. Drar till skolan på ett matte gemongång och massa plugg! Senare ska jag träffa Emil sen får vi väl se hur det ser ut. På lördag ska jag träna igen för då är det walthers joggen. Känner mig som värsta tränomanen eller nått haha. Men nu är det stenhård träning som gäller! Fast är ledig måndag och tisdag också så då får jag ta det lite lugnt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious