Hatar skolan just nu..

  2012-04-23 / 22:15:24 / Vardag /
Hola amigos! Jobbig dag idag. Har bara fått massa läxor och prov som ska vara klart snart när jag har cirka 20 skoldagar kvar. Tror dom att jag ska sitta i USA och plugga eller? Fick även reda på att jag har F i ett prov som jag gjorde i vintras men först idag får jag reda på det.. Ibland undrar man hur bra koll dom har på skolan egentligen. Blir galen!
Sen jag kom hem har jag inte gjort ett skit som vanligt. Gosat med underbara vovven och kollat på tv. Imorgon ska jag plugga för jag har en engelska inlämning på onsdag. Ska skriva ett arbete på 2 sidor, fick reda på det idag. Sen så säger dom att vi måste förbereda er för univeristetet, jag ska inte gå på något jäkla universitet! Varför kan man bara inte få välja att läsa ekonomi ingen jäkla historia, religion eller nått annat påhitt. 

Aja nu ska jag sluta vara bitter. Ska lägga mig i sängen och kolla lite på underbara Sheldon och bli lite glad, det behövs. Har egentligen sovmorgon imorgon men glömde matten i skolan så blir upp med tuppen imorgon iaf.. Efter skolan ska jag till stan med Ebba för att kolla lite och fika. Och plugga såklart.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious