Hello Good Looking!

  2012-04-17 / 21:16:19 / Vardag /

As snygga bilder tackar jag vet! Tog dom igår i skolan när vi hade lite tråkigt.

Igår hade jag nationellt prov i Engelska muntligt. Det gick väl bra, godkänt vart det iallafall. Imorse hade jag matte prov och det gick väl också bra. Känns inte som jag haft några lektioner idag, har typ suttit och skrivit EU arbete och engelska manus. Har varit irriterad och sur hela dan, tror det är på grund av väder och för att veta vad det har varit för väder så är det bara kolla på Facebook för alla skriver om det. Det räcker inte att se det själv nej nej alla måste påminna en om det också.

Mamma gjorde kladdkakemuffins förut, då blev jag glad. Är lite trött nu, ska snart sova. I morgon har jag träning men känner att jag börjar bli sjuk så skippar den och drar till skolan och pluggar istället. Blir fan galen på alla prov och arbeten som är just nu!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious