Lov

  2012-04-02 / 16:15:49 / Vardag /

Det är måndag igen men det bästa är att det är lov! Kom nyss hem ifrån stan. Jag har klippt mig och gjort syntest inför tillståndet för körkort. Har även handlat mat och frukost inför imorgon. Jag och pappa åker till Sälen ikväll men kommer hem imorgon kväll igen. Vi ska åka skidor för sista gången den här säsongen.

I fredags var jag hos Ebba på födelsedags/pyjamas party. Jag hann bara äta sen kom Emil och hämtade mig och vi åkte vidare till Sanna. Var där hela kvällen och firade henne med massa trevligt folk! Jag och Emil kom hem runt 2 tror jag, somnade direkt.

I lördags låg vi inne hela dagen. Vi spela dataspel och kolla på tv. En riktigt slappar dag! Igår vakna jag av att mamma ringde och väckte mig. Dom kom och hämta mig och vi åkte hem till Thomas och fikade. Gjorde inte så mycket mer. Det är ju lov så då får man vara slapp!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious