Titanic

  2012-04-12 / 23:49:37 / Vardag /

Ligger i sängen just nu och kollar på tv. Badade för en stund sen i vårt nya badkar, kommer bli som Jessica och bada varje dag! Min dag idag har varit bättre än var den har varit tidigare i veckan. Skolan gick fort och efter det så åkte jag och Ebba och handla iför vårt disco. Vid halv 6 gick vi på bio. Vi kollade på Titanic. Det är andra gången jag ser den under hela mitt liv. Ebba satt och skratta åt mig och alla i biosalongen hörde mig när jag satt där och grät. Jag ska aldrig mer se den, den är för sorglig för mig..

Imorgon har jag träning sen ska jag till skolan och plugga. Just nu har jag så jävla mycket i skolan. Har typ 2 kompletteringar och 83758 arbeten och sånt som ska vara klart om bara nån vecka... Kommer dö av stress..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious