mvsrgnmvsourzåok

  2012-04-29 / 21:33:18 / Vardag /
En väldigt ledsen, blandad och konstig helg.. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Hade iallafall en hyfsad kväll igår. Var ute vid Västeräng med flera stycken för det var fest där. Drack ingenting eftersom det som hänt. Gick hem till Ebba och sov där. Idag när jag vakna kom pappa och hämta mig sen åkte vi in till USÖ och hälsade på farfar. 

Ingen mer uppdatering. Varken här eller på facebook. Smsa eller ring om det är nånting speciellt. 0704079916.

Tack och hej för mig. Ha ett bra liv eller nått så att nån av oss har det.

41 månader & 13 dagar
3,5 år om 17 dagar..


johannsii

Du vet vart du har mig! <3

2012-04-29 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious