11 februari

  2012-02-11 / 21:04:07 / Vardag /
Igår hade vi ju som sagt disco, helt ärligt trodde jag att det skulle komma max 100 st men vid 18.40 var det redan 200st där! Helt sjukt! Vi fick lite problem med växel och godis annars gick allt helt perfekt! Hade lite tävlingar och dansa med barnen. Tidningen kom också och frågade lite så tror att vi är med idag igen, eller jag vet inte riktigt. Jätte lyckad kväll och barnen var jätte glada! Längtar till vårat nästa disco! 

Idag mår inte kroppen lika bra. Ont i halsen och min rygg. Mamma och pappa åkte upp till Sälen idag och Emil har varit i Örebro hela dan och mekat så hade ingenting att göra. Sen så tänkte jag och Jessica åka skridskor men jag hade tydligen inga så vi gick till stan istället och fika. Jag köpte även ett par pyjamasbyxor, hur sköna som helst! När vi var klara på stan så tog vi bussen hem till mig så lata som vi är. Kollade på film och bara låg döda i soffan typ. Väldigt skönt med en lugn lördag. 

Just nu är jag själv och ligger i soffan och kollar på melodifestivalen. Jag väntar på att Emil ska komma hit med pizza åt oss sen ska vi mysa hela kvällen. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious