5 februari

  2012-02-05 / 14:12:35 / Vardag /

Nu är vi själva igen. Min syster med familj kom hit i fredags kväll. Igår var vi på Novas dop. Var i kyrkan och sen var vi på 39:an och fikade och dom öppna alla paket. Sen åkte vi hem igen och åt mat och kollade på melodifestivalen. Vid 11 tiden åkte jag och Emil hem till honom och sov. Jag var jätte trött så somna nästan på en gång!

Idag ringde klockan 10. Låg och myste i sängen fram till 11 sen kom pappa och hämtade mig. Sa hejdå till Camilla och dom sen åkte dom hemåt. Har precis ätit lunch och ska snart hoppa in i duschen. Har blivit sjuk också så måste klä mig varmt för jag måste bli frisk till onsdag då vi ska till Romme med skolan.

Inatt sover jag hos Emil och myser med honom hela kvällen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious