6 februari

  2012-02-06 / 22:48:35 / Vardag /

Tillbaka till skolan igen efter en skön helg. Sov hos Emil natten till idag så vi myste och åt ben & jerrys, eller jag åt det mesta haha! Imorse gick min buss tio över 7 så kändes som jag gick upp mitt i natten.. Ville ju inte lämna min gos i sängen helt själv, skulle vilja ligga där resten av veckan och mysas!

Under hela skoldan var jag rastlös så höll på så till o med Jessica blev trött på mig där ett tag haha! Sista lektionen hände det en inte så rolig grej, tycker synd om Matti och hoppas hon blir bättre och att hennes tarmar inte ramlar ut sådär hela tiden hahaha skoja... Inte kul... Oscar fick leka räddare i nöden på sin första skoldag också!

Efter skolan har jag försökt plugga lite men den där nedranns datorn bara kallar på mig.. Nu ligger jag iaf i sängen med böckerna och ska plugga lite för har ju prov imorgon. Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå bra för annars får jag inte åka till USA.....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious